Cabriodak MG-TF

#1
Hoi MG TF liefhebbers,

Ik heb een zilveren MG TF limited editie 80 anniversary met een rood dak. Er zit helaas een brandgaten in het dak waardoor deze lekt. hebben jullie tips voor reparatie. Of eventueel waar ik een nieuw stoffen cabrio dak in de geschikte rode kleur kan krijgen?

Re: Cabriodak MG-TF

#2
Dag Willem,

Bij gaten (meervoud) zou ik gewoon het dak vervangen. Zoek je het rode stoffen dak exclusief montage of zoek je het rode stoffen dak inclusief montage?

Groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: Cabriodak MG-TF

#3
Ik denk dat het moeilijk zal zijn om een lapje stof om achter het gaatjr te plakken, moeilijk te vinden zal zijn. Rood is een moeilijke kleur. Het Engelse bedrijf BAS heeft altijd de kappen voor de MGF en TF gemaakt en doet dat nog. Met een frame (je oude retour) of alleen het doek. Er zijn overigens meer bedrijven die softtops maken, maar geen idee of de kwaliteit daarvan goed is.

Re: Cabriodak MG-TF

#5
Als Cowa Parts de enige aanbieder was kocht ik een grote paraplu.
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control
cron