Re: velgen MG tf 2004

#2
De Eleven spoke en V of ten spoke wheels zijn in het zwart origineel geleverd. De elven spoke zijn niet meer beschikbaar en de V spoke moeizaam maar zijn nooit op een MG-Rover TF geleverd.
U vermeld er niet bij of het om een 15"of 16" velg gaat en welk type. De MGF en TF zijn in de jaren met diverse velgen geleverd dus wat dat betreft keuze genoeg.
Overigens kunt u een velg als die redelijk netjes is prima laten powder coaten en dan heeft u precies de kleur die u wenst.
Iedereen aan de F & TF !!

Re: velgen MG tf 2004

#3
Sluit mij aan bij het bericht van Peter.
ik wil je graag helpen
Ik heb een set (4x) zeer nette 8 spoke 15inch (zilver) met nagenoeg nieuwebanden tegen een redelijke prijs ter overname. (Spuiten coaten naar eigen inzicht).
Heb mijn MG verwend met 11 spoke (zilver poedercoating). dus heb nu een extra set.

Mocht je toch voor de 11 spoke willen gaan deze zijn moeilijk 2e hands te verkrijgen en vaak krom.
Een goede rechte set kost je ongeveer €800,- (waarschijnlijk niet zwart) en dan nog een set (4x) banden erbij tel uit je winst.
mocht je mijn set willen overnemen dan hoor ik graag van je
mvg
Ed

Re: velgen MG tf 2004

#4
160084 schreef:
16 apr 2024, 13:10
V of ten spoke wheels zijn in het zwart origineel geleverd. De elven spoke zijn niet meer beschikbaar en de V spoke moeizaam maar zijn nooit op een MG-Rover TF geleverd.
Volgens mij zijn V-spokes zijn geleverd op de laatste serie TF 135 modellen in 15 inch en op de Chinese TF modellen in 16 inch!
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: velgen MG tf 2004

#5
Dat klopt Ad, de 15” zijn niet zo bijzonder en daar staat nog MG- Rover in en bij de 16” MG Motors. Leuker is het dat de 16” over de AP remmerij past en dat de velg minder kwetsbaar is als de Eleven Spoke. Maarhet belangrijkste met name op een TF staan ze super sexy ! 😃😃😃
Iedereen aan de F & TF !!