Gebruikers instructies & regels

Regels en instructies die van toepassing zijn op dit forum.
Plaats reactie
920143
Naam: Rob de Joode

Gebruikers instructies & regels

Bericht door 920143 » 17 feb 2013, 09:45

Beste Webmaster,

Er is zo'n mooi gedeelte door U aangemaakt voor "gebruikers instructies" en dat is tot op dit moment blanco.
Is dat niet een handige plaats om op een duidelijke manier aan te geven hoe een foto geupload dient te worden
en hoe bijvoorbeeld naam en woonplaats te vermelden ?
Nu staat daat laatste ergens verborgen, in ieder geval niet duidelijk te vinden.
Gebruikers regels, die zijn er niet schijnbaar, is dat niet vreemd ?

m vr gr
Rob de Joode

990541
Naam: Jos Rijsemus

Re: Gebruikers instructies & regels

Bericht door 990541 » 18 feb 2013, 00:05

Hallo Rob,

Zoals je op de home page kan lezen is het forum (en de webite) nog steeds onder constructie. Er wordt door een groep mensen hard gewerkt om alles zo snel mogelijk "up and running" te krijgen maar dat kost even tijd. We zijn blij met alle suggesties en houden er echt rekening mee. Je kan dit zien door de regelmatige aanpassingen op de site (lay out, lettertypes, kleursetting etc etc...)....Sommige zaken kunnen snel...die gebeuren snel...andere zaken moeten we eerst overleggen met de leverancier van de website maar komen zeker ook.
Wij zijn al dol blij dat we inmiddels weer een podium hebben waarbij we snel nieuws en postings kunnen doen waar de club goed geinformeerd mee kan worden!
Even geduld dus nog...

Vriendelijke groeten,
Jos Rijsemus ;)

870039
Naam: Cees Verstraate

Bericht door 870039 » 02 mar 2013, 17:04

990541 schreef:Hallo Rob,

Zoals je op de home page kan lezen is het forum (en de webite) nog steeds onder constructie. Er wordt door een groep mensen hard gewerkt om alles zo snel mogelijk "up and running" te krijgen maar dat kost even tijd. We zijn blij met alle suggesties en houden er echt rekening mee. Je kan dit zien door de regelmatige aanpassingen op de site (lay out, lettertypes, kleursetting etc etc...)....Sommige zaken kunnen snel...die gebeuren snel...andere zaken moeten we eerst overleggen met de leverancier van de website maar komen zeker ook.
Wij zijn al dol blij dat we inmiddels weer een podium hebben waarbij we snel nieuws en postings kunnen doen waar de club goed geinformeerd mee kan worden!
Even geduld dus nog...

Vriendelijke groeten,
Jos Rijsemus ;)
Hoezo snel Jos, voor je op dit gedeelte bent moet je twee keer inloggen!!
Cees. :lol: :lol:

070179
Naam: Noud Albers

Bericht door 070179 » 03 mar 2013, 00:15

Hoi Cees,
Hoezo 2keer inloggen,op het forum te komen log ik slechts een maal in. De MGCC web site staat in mn
favorieten, aanklikken, en walla je bent op de site .Wil je van daar uit naar het forum dan inder daad
inloggen.Het is alleen wel zo dat het onthouden en het aan klikken hiervan bij mij geen effect geeft ,
maar voor de rest bevalt me de nieuwe site goed.Wel heb ik in het begin ook wel moeten uit zoeken hoe het een en ander in zijn werk gaat of onder gebracht is. Maar ik heb nu geen enkel probleem meer met de site,
zoals die nu draait en natuurlijk ,alles wat nieuw is ,is vreemd maar dat is met alles.Het bezoeken en reageren op de artikelen en onder werpen hangt ook in grote mate af van de intresse in het hele MG gebeuren. Dat er geen nieuws door de regio,s word gebracht ligt volgens mij ook aan het feit dat je alles per mail wat in jouw regio georganiseerd word,toe gestuurd krijgt.De info over andere regio,s staat ook op de site en nog maals in het MG-nieuws.Maar natuurlijk alle info om de web site nog beter te maken is positief.Met MG Grt Noud.

920246

Bericht door 920246 » 21 nov 2019, 19:22

hoe krijg ik een onderwerp geplaatst,verschillende pogingen gedaan

Plaats reactie