Brandblussers voor uw MG

#1
Beste leden,

Ik heb reeds een aantal malen vragen voorbij zien komen over brandblussers, wellicht heb ik voor jullie de oplossing.
Zelf ben ik al een aantal jaren actief in het geven van trainingen zoals gijzeling-, agressie-, en medische trainingen. Ook geef ik BHV trainingen en verkoop ik alle daarbij behorende materialen zoals AED's en uiteraard ook brandblussers.

Een aantal jaren geleden een eigenaar van een MGB GT gesproken welke was uitgebrand. Hijzelf vertelde dat het erg simpel begon en uitbreiding had kunnen voorkomen wanneer de beste man een blusser had gehad.

Van Prymaxx ben ik 3 jaar dealer, Prymaxx is een spray brandblusser welke een handzaam formaat heeft ter grootte van een bus haarlak en ook op dezelfde manier werkt. Als een spuitbus dus. Bijgevoegd heb ik de flyer van deze blussers bijgevoegd. De blussers zijn voorzien van een t.h.t. datum welke minimaal 4 jaar is. Deze staat op de onderzijde vermeld. U kunt de blusser fysiek zelf nakijken en na 4 jaar vervangen voor een nieuw exemplaar. De blussers zijn vorstvrij tot -15 graden. ook is er een speciale houder om de blusser in vast te zetten.

Normaliter gaan deze blussers de winkel uit voor 35,- en de beugels voor 14,- .
Mijn idee om voor leden van deze club in plaats van 49,- voor een set een korting te geven van 10,- waardoor de set (blusser en beugel) op 39 euro uit komt. Dit is nog geen tientje per jaar. Na deze 4 jaar hoeft u uiteraard de beugel niet meer te vervangen.

Meer info? Mag via dit forum of door een mailtje te sturen naar info@cardiosafe.nl

Groeten en tot ziens op het lustrum.

Alwin Voorhorst
MGB GT 1976 Chartreuse Yellow

MGF Vulcano Orange 1997
MGTF Brooklands 2004
MGTF BRG 2002
Bijlagen
Consumenten Flyer Universeel-01.jpg