MG Midget 1500 US spec Calfifornie

#1
Diverse rubber slangen onder de motorkap van mijn 1979 1500 US California spec zijn nodig toe aan vervanging.
Ik ken veel leveranciers in NL en Europa, maar hier krijg ik het bekende "hebben we niet" te horen.
Wellicht in Amerika bestellen dan maar, of heeft iemand deze weg al bewandeld en een leverancier in Ned./Europa gevonden ?
Kom niet met Moss UK of MCOC, allemaal aardige mensen maar in dit geval de nee-verkopers.

m vr gr

Re: MG Midget 1500 US spec Calfifornie

#4
Het is inmiddels al een oud topic wat ik zelf opgestart heb en de Midget rijdt inmiddels ergens in Zuid Frankrijk rond bij een nieuwe eigenaar.

Een tip voor een ieder i.z. de slangen welke via de reguliere suppliers niet verkrijgbaar zouden zijn:
Moss UK heeft onderdelen voor de speciale US uitvoeringen van zowel de B als de Midget in voorraad/kunnen die leveren, zonder dus zelf in USA te bestellen
en hoge koerierskosten en invoerrechten/btw aan de vrienden van de nederlandse douane.

Let: Moss UK adverteert niet met deze onderdelen noch staan ze in hun catalogus voor Europa en de website, gewoon bellen of een mailtje sturen heeft het beste resultaat.