Distributieriem vervangen

#1
Recentelijk een MGF aangeschaft en dus lid geworden van de MG club! In mijn zoektocht naar een goede garage om mijn distributieriem te vervangen heb ik bij diverse garages een offerte hiervoor opgevraagd! Een verbazingwekkend verschil in prijsopgaves!
De verschillen zijn enorm.. van €250- € 900 !!
De arbeidstijd bedraagt ca 3 a 4 uur heb ik inmiddels achterhaald en de materiaalkosten liggen rond de € 100 !
Kan iemand mij advies geven en waar zitten die addertjes onder het gras???
Bij voorbaat dank, met vriendelijke groet,
Laurens

Re: Distributieriem vervangen

#2
Een andere goede mogelijkheid is om de klus te laten uitvoeren door een monteur aan huis. Op zijn kaartje staat: Automonteur in uw eigen werkplaats. De naam van deze Allround automonteur uit Tilburg is Corne Vermeer tel 06-27272516 Ik weet niet waar je woont maar mogelijk is dit een goed alternatief? Voordeel: Je kunt zelf meekijken/helpen. Binnen de regio Oost Brabant zijn er vele leden die hiervan gebruik hebben gemaakt en zeer tevreden zijn. Corne heeft deze klus in de loop van de jaren al vaak uitgevoerd aan een MGF/TF Hij heeft dus veel ervaring met het onderhoud en reparatie van MG's.
Met vriendelijke groeten Jan Wijnen regiocoordinator Oost Brabant 06-12595052

Re: Distributieriem vervangen

#4
regiooostbrabant schreef:
07 jan 2020, 15:03
Een andere goede mogelijkheid is om de klus te laten uitvoeren door een monteur aan huis. Op zijn kaartje staat: Automonteur in uw eigen werkplaats. De naam van deze Allround automonteur uit Tilburg is Corne Vermeer tel 06-27272516 Ik weet niet waar je woont maar mogelijk is dit een goed alternatief? Voordeel: Je kunt zelf meekijken/helpen. Binnen de regio Oost Brabant zijn er vele leden die hiervan gebruik hebben gemaakt en zeer tevreden zijn. Corne heeft deze klus in de loop van de jaren al vaak uitgevoerd aan een MGF/TF Hij heeft dus veel ervaring met het onderhoud en reparatie van MG's.
Met vriendelijke groeten Jan Wijnen regiocoordinator Oost Brabant 06-12595052
Beste Jan,
Dank voor jullie snelle reactie! Moeilijke optie:
Staat nu in winterstalling, aldaar klussen niet mogelijk!
Gaat pas spelen in maart/april.!
Corne gaf aan dat het prijsverschil zit in ervaring en tarief arbeidsuren, wat ik eigenlijk zelf ook al had bedacht, maar €900 moet een “gouden” distributie” riem zijn, schat ik in..😂
Mvrgr. Laurens
cron