kleurcodes MG en Rover

#1
In de deur van mijn F ontdekte ik een paar plekjes waar de lak af is. te klein voor spuiten dus werk voor een lakstift. Nu ben ik op zoek naar een lakstift in de kleur LQW, dat is een heel donkere metallic blauw die er nagenoeg zwart uitziet. Is MGF kleurcode LQW gelijk aan de Rover kleurcode LQW? Ik zag bij de website 123autolakken.nl dat die kleur leverbaar is in de categorie Rover. Vermoedelijk hetzelfde. Kan iemand bevestigen dat MG en Rover kleurcodes gelijk zijn?

Re: kleurcodes MG en Rover

#2
160086 schreef:Kan iemand bevestigen dat MG en Rover kleurcodes gelijk zijn?
Op de lakstift staat: LQW Anthracite AWZ101270 en deze is voor de MGF/MGTF/MGZR/MGZS en MGZT allemaal gelijk.
Volgens mij is er ook maar één LQW, en dat is blauwachtig grijs en in de MG Rover termen noemen we dat Anthracite.

Update: Ik heb nog even gekeken op de website die je noemde. Bij de kleurcoderingen onder Rover staan coderingen die alleen op een MG voorkomen.
Ze staan dus een beetje door elkaar. Komt vaker voor bij Rover en MG. Je kunt daar gewoon bestellen zonder probleem.

Groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control
cron