Ledje in middenconsole schakelaar

#1
Op de middenconsole van mijn MGF MK1 heb ik onderaan ruimte voor 5 schakelaars. Van links naar rechts gezien: leeg, linker raambediening, mistachterlicht, rechter raambediening, achterruitverwarming voor hardtop.

Ik heb een extra fan achter mijn rechter sidepod welke ik handmatig aan en uit kan zetten middels een schakelaartje. Nu heb ik een schakelaar met re-circulatie symbool (klopt niet, maar dat geeft niet) gevonden, die past in het lege linker vakje op de middenconsole, en wil deze gebruiken om de fan aan en uit te schakelen.

Achterop de schakelaar zitten 5 pootjes. Deze doorgemeten en ik heb ontdekt dat ik op pootje 1 en pootje 4 de draden kan solderen. Gedaan, en het werkt. Ik kan nu op mijn middenconsole de fan aan en uitschakelen. Maar.... in het schakelaartje hoort een lampje te branden, dat doen de andere schakelaars ook bij ingeschakelde verlichting. Weet iemand hoe ik dit op genoemde schakelaar voor elkaar kan krijgen? Als ik op de schakelaars voor mistachterlicht en achterruit verwarming kijk zie ik dat pooltjes 1, 2, 4, en 5 zijn bedraad. Dus aannemelijk is dat ik en 2 en vijf van massa en aarde moet voorzien, maar ik durf niet zo goed. Graag jullie advies!

Groetjes,
Coos
cron