Beste Ad,
Zoals je kunt nagaan ben ik een hele tijd niet meer op het forum aanwezig geweest.
Wilde eigenlijk niet meer reageren maar doe ik toch om op een nette manier afscheid te nemen.
Lees in het laatste MG Nieuws naar aanleiding van mijn reacties hier op het forum dat de meerderheid van het bestuur geen bezwaar heeft tegen schaars geklede dames zoals vroeger op de garage kalenders. Maar heren ik lees ook dat het niet doorgaat! Zullen die oude snoepers vast jammer vinden
Heb dan ook in een email aan mevrouw de voorzitter het voorstel gedaan dat ze maar een abonnement op de Playboy moeten nemen en dat de MG Nieuws een autoblad voor MG liefhebbers moet blijven met o.a. foto's zoals op de voor pagina van het oktober nummer.
Als die pin up's komen, bloot verkoopt nu eenmaal altijd, hoop ik dan alleen dat hun voorliefde voor oud zoals hun auto's ook niet van toepassing is voor de dames
Ben niet zo gek op hangoren
Had laatst wel een droom of nachtmerrie. Op de voorpagina van MG Nieuws zag ik de foto van een gorilla. Nee, dronk geen bier. Krijg wel eens nachtmerries na gebruik van zware pijnstillers, opiaten. Was op het trottoir door een scholier op zijn fiets van mijn sokken gereden.
Heb de laatste tijd me druk bezig gehouden met mijn Fje.
Hoop volgend jaar fijn mee te gaan toeren. Cardioloog zegt hard zijn best voor me te gaan doen, maar ik vertrouw meer op de barmhartigheid van de Heer. Hij heeft me de laatste keer ook niet in de steek gelaten toen de neuroloog de stekker op me wilde trekken.
Koppeling hulp en hoofd cilinder gereviseerd. Pedaal voelde niet goed aan. Vreesde voor mijn koppeling. Echter na demontage cilinder op bak,inderdaad, lekte olie! Olie in potje van hoofdcilinder zag er vies uit dus die seal was ook om zeep. Was een aardige klus, honen en cups vervangen, vooral het ontluchten was niet makkelijk. Nergens een goede manier op het Internet kunnen vinden om dat met succes te doen, alleen berichten dat het niet makkelijk is. In het werkplaatsboek staat een methode maar die dat geschreven heeft, heeft nooit een MGF koppeling ontlucht! Ben ik ook na veel getob uitgekomen, voelt nu keihard aan en heeft geen vrije slag meer. Ook een goedkoop adres van een MG enthousiast gevonden die voor een leuke prijs je koppeling kan vervangen indien nodig. Had hier graag uitvoerig over geschreven, maar als ik lees wat er hier de laatste paar maanden gebeurd is sinds ik het laatst hier ingelogd ben zal dat weinig nut hebben.
Beste Ad, heb je advies opgevolgd en mijn berichten verwijderd want ook bij het bestuur valt mijn kritiek niet in goede aarde.
Ja, als je ergens voor staat in het leven dan ben je al snel een vervelende vent!
Van mij zal je geen last meer hebben want ik heb mijn lidmaatschap beëindigd en wens iedereen nog vele plezierige km toe ook zonder of met een biertje op zijn tijd
P.S. Pas wel op waar je het drinkt want volgens de APV van diverse gemeenten hebben ze de normen en waarden weer een beetje in ere hersteld en kan het je € 90- kosten.
Michael