Re: Bier sponsoring?

#5
160118 schreef:Net binnen de nieuwe MG Nieuws!
Moest dat nu?
Ik zie geen enkel probleem. Ik waardeer het werk wat ze gehad heeft met dat tafeltje met kunststof blad. Na de nodige primer groen schilderen en dan nog een keer het MG logo er op.
Dat is toch geweldig. En zo moeten we de foto ook bekijken. Als ik daar zou zitten met een biertje en de fotograaf kwam langs hadden we een bijna identiek plaatje gezien.

Groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: Bier sponsoring?

#7
160118 schreef:Ik bied mijn verontschuldiging voor mijn reactie aan en zal mij verder onthouden van meldingen op dit forum.
Verontschuldiging aanbieden, waarom? Ieder lid mag zijn of haar mening hier geven als dat op een nette manier gebeurt. In denk dat we dat beiden doen!
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: Bier sponsoring?

#8
160118 schreef:Wellicht was mijn eerste reactie een beetje uit het hart gegrepen. Was teleurgesteld geen fraaie foto van een MG te zien :) Toen mijn vrouw mij het blad overhandigde dacht ik eerst dat het reclame was! Ik herkende het bij eerste blik niet als ons blad.
Wellicht ben je vergeten om hier de berichten te wijzigen in een " . ". Gauw doen zou ik zeggen.
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Re: Bier sponsoring?

#9
Beste Ad,
Zoals je kunt nagaan ben ik een hele tijd niet meer op het forum aanwezig geweest.

Wilde eigenlijk niet meer reageren maar doe ik toch om op een nette manier afscheid te nemen.

Lees in het laatste MG Nieuws naar aanleiding van mijn reacties hier op het forum dat de meerderheid van het bestuur geen bezwaar heeft tegen schaars geklede dames zoals vroeger op de garage kalenders. Maar heren ik lees ook dat het niet doorgaat! Zullen die oude snoepers vast jammer vinden :)

Heb dan ook in een email aan mevrouw de voorzitter het voorstel gedaan dat ze maar een abonnement op de Playboy moeten nemen en dat de MG Nieuws een autoblad voor MG liefhebbers moet blijven met o.a. foto's zoals op de voor pagina van het oktober nummer.


Als die pin up's komen, bloot verkoopt nu eenmaal altijd, hoop ik dan alleen dat hun voorliefde voor oud zoals hun auto's ook niet van toepassing is voor de dames :) Ben niet zo gek op hangoren :)
Had laatst wel een droom of nachtmerrie. Op de voorpagina van MG Nieuws zag ik de foto van een gorilla. Nee, dronk geen bier. Krijg wel eens nachtmerries na gebruik van zware pijnstillers, opiaten. Was op het trottoir door een scholier op zijn fiets van mijn sokken gereden.


Heb de laatste tijd me druk bezig gehouden met mijn Fje.
Hoop volgend jaar fijn mee te gaan toeren. Cardioloog zegt hard zijn best voor me te gaan doen, maar ik vertrouw meer op de barmhartigheid van de Heer. Hij heeft me de laatste keer ook niet in de steek gelaten toen de neuroloog de stekker op me wilde trekken.

Koppeling hulp en hoofd cilinder gereviseerd. Pedaal voelde niet goed aan. Vreesde voor mijn koppeling. Echter na demontage cilinder op bak,inderdaad, lekte olie! Olie in potje van hoofdcilinder zag er vies uit dus die seal was ook om zeep. Was een aardige klus, honen en cups vervangen, vooral het ontluchten was niet makkelijk. Nergens een goede manier op het Internet kunnen vinden om dat met succes te doen, alleen berichten dat het niet makkelijk is. In het werkplaatsboek staat een methode maar die dat geschreven heeft, heeft nooit een MGF koppeling ontlucht! Ben ik ook na veel getob uitgekomen, voelt nu keihard aan en heeft geen vrije slag meer. Ook een goedkoop adres van een MG enthousiast gevonden die voor een leuke prijs je koppeling kan vervangen indien nodig. Had hier graag uitvoerig over geschreven, maar als ik lees wat er hier de laatste paar maanden gebeurd is sinds ik het laatst hier ingelogd ben zal dat weinig nut hebben.


Beste Ad, heb je advies opgevolgd en mijn berichten verwijderd want ook bij het bestuur valt mijn kritiek niet in goede aarde.
Ja, als je ergens voor staat in het leven dan ben je al snel een vervelende vent!


Van mij zal je geen last meer hebben want ik heb mijn lidmaatschap beëindigd en wens iedereen nog vele plezierige km toe ook zonder of met een biertje op zijn tijd :)
P.S. Pas wel op waar je het drinkt want volgens de APV van diverse gemeenten hebben ze de normen en waarden weer een beetje in ere hersteld en kan het je € 90- kosten.
Michael

Re: Bier sponsoring?

#10
160118 schreef:Beste Ad, heb je advies opgevolgd en mijn berichten verwijderd want ook bij het bestuur valt mijn kritiek niet in goede aarde.
Ja, als je ergens voor staat in het leven dan ben je al snel een vervelende vent!
Nu draai je de boel om. Je had al je berichten omgezet van tekst naar een "punt". Ik adviseerde daarna om ook het laatste bericht om te zetten naar een "punt".
Iedereen mag een mening hebben en mag zich daar sterk voor maken. Maar om hier alles om te zetten (deleten was niet mogelijk) schaar ik onder de noemer van kinderachtig gedrag.
Ik heb daar heel weinig waardering voor, en hier laat ik het verder bij.

Met vr. groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control