Re: Overlijden van Clublid Rob de Joode

#2
020230 schreef:
12 mar 2024, 00:02
Beste MG vrienden recent vernam ik dat ons clublid Rob de Joode uit Rotterdam is overleden.
Rob kreeg zeer onverwacht een acute hartstilstand en is daaraan overleden.
Ik meld dit juist op deze forumpagina omdat Rob vaak reageerde op forumonderwerpen.
We zullen zijn reacties gaan missen.

Jos Neuteboom
Beste Jos, Rob de Joode stond op MG Experience als ROB US LE bekend. Hem heb ik vorig jaar nog op de British Cars Club happening ontmoet: hij herkende mij eerder dan ik hem van eerdere ontmoetingen en onze discussies op MGE. Na het dubbelchecken op MGE blijkt dat ROB US LE inderdaad Rob de Joode is, hij heeft dacht ik géén hoge leeftijd gehaald. 😞

Ik ben zo vrij geweest zijn onverwachte verscheiden ook op MG Experience te vermelden en daar komen veel reacties op. Mij wordt dan gevraagd de condoleances over te brengen, maar die contacten heb ik niet. Misschien kan iemand uit onze MGCC aan de nabestaanden doorgeven dat hij op MGE vermeld en dus ook herinnerd wordt als actief deelnemer die nu node gemist wordt? Je hoeft geen lid te zijn om die posts te lezen, alleen voor het geven van reacties via posts is dat (gratis) noodzakelijk.

Het wordt steeds stiller op dit MGCC forum en MG Experience zo. We zullen hem inderdaad missen. Wij hadden vaak discussie over LED koplampen.
In deze MGE foto uit zijn profiel bleek al zijn eigen keuze voor de koplampen van zijn GT.
Rob de Joode op MG Experience
Rob de Joode op MG Experience
Rob_USLE_Rob_DE_JOODE_000.jpg (30.73 KiB) 1186 keer bekeken

Re: Overlijden van Clublid Rob de Joode

#5
@ Don,
Goed van jou Don om ook op het technisch forum van MGexp.com het overlijden van Rob te melden.
Daar was hij regelmatig te vinden met reacties en tegenreacties.
Ook zal zijn account daar inactief gemaakt moeten worden door de nabestaanden.
Ik weet dat Ad vd Horst uit Vlaardingen contact heeft gehad met zijn echtgenote.
Mogelijk kun je aan Ad de welgemeende boodschap meegeven.

Ieder bedankt voor zijn reactie.
Jos

Re: Overlijden van Clublid Rob de Joode

#6
020230 schreef:
25 mar 2024, 00:55
@ Don,
Goed van jou Don om ook op het technisch forum van MGexp.com het overlijden van Rob te melden.
Daar was hij regelmatig te vinden met reacties en tegenreacties.
Ook zal zijn account daar inactief gemaakt moeten worden door de nabestaanden.
Ik weet dat Ad vd Horst uit Vlaardingen contact heeft gehad met zijn echtgenote.
Mogelijk kun je aan Ad de welgemeende boodschap meegeven.

Ieder bedankt voor zijn reactie.
Jos
Welke username gebruikt die Ad vd Horst op ons forum?
Bij het zoeken onder zijn eigen naam voor een PM zie ik op dit forum niets opkomen, dus dat wordt lastig vinden zo :-(