reserve-onderdelen voor verre vakanties (docx)

#1
Bij deze de eerder door mij elders toegezegde lijst van reserve-onderdelen, gereedschap e.d. die mij al jarenlang, op redelijk verre vakantietochten in de 70-er en 80-er jaren zijn goede diensten bewees. Of waarvan delen juist deerlijk werd gemist en de volgende keer alsnog meegingen. Wat er inmiddels aan ontbreekt is de obligate benzinepomp: is jarenlang meegeweest, maar heb ik nooit nodig gehad... :P

Aan bepaalde onderdelen zijn concrete pechgevallen en oplossingen onderweg ooit verbonden geweest. Het is zeker niet allemaal eigen fantasie aan de schrijftafel of de PC geweest :idea:

Bij het gereedschap zijn afwijkende, dus exact inches in sleutelmaaten die voor de wartels op hydralusiche leidingen en de vastzetmoer voor de schuifinstelling van de alternator om de fanriem te spannen. Op deze laatste lijkt een metrische ringsleutel te passen, maar dat duurt nooit lang. Verder een vierkant sleuteltje voor het bijstellen van de achterremmen niet vergeten :(

NB Ik handhaaf mijn klassieke ontsteking gezien simpele repareerbaarheid onderweg. Liefhebber van 123- of CSI-types moeten er maar op vertrouwen of maar een gehele oude ontsteking meenemen

Tweede poging voor het opnemen van een bijlage via deze site, nu met de gevraagde docx extensie. Ook dit schijnt NIET te werken. We waren nu net op de goede weg met de site-aanpassingen :?

Re: reserve-onderdelen voor verre vakanties (docx)

#2
Hoi Don,
Bedankt voor je snelle reactie en je aanvullende lijst met onderdelen maar ik denk dat je met een goede reis verzekering ook een heel eind komt en natuurlijk de standaard onder deeltjes zoals olie ,remvloeistof ,koelvloeistof, lampjes, electr,v-snaar en dergl liggen bij mij standaard in de B
Maar het kan nooit kwaad om je hele lijst eens door te nemen en te kijken wat voor jouw van toepas-
sing zou kunnen zijn. Met vriendelijke groet Noud.
cron