aanpassen Abingdon Pillow dashboard

#1
Goedemiddag!

Ik heb in mijn mgb gt 1970 een zgn. Abingdon pillow dash zitten. Ik had eigenlijk liever een stalen dashboard gehad of een dashboard zoals dat in de rubberbumper B 1975-1980 zit. Dus met luchtventilatieroosters en een handschoenenkastje. Maar ik houd de zaken graag zo origineel als mogelijk. Dus die Pillow blijft er gewoon in.

Nou had ik laatst wel zitten denken dat het toch verdikkemes lekker zou zijn als ik in die pillow 2 luchtventilatieroosters zou hebben. Het wordt zeker bij warm weer al snel wat bedompt in de auto. Ook al kunnen de ramen open natuurlijk!

Ik heb dus het plan opgevat om een ander Pillow dashboard aan te schaffen (gebruikt) om daar vervolgens 2 luchtventilatieroosters in aan te brengen.

Heeft iemand daar ervaring mee? Dan haal ik het huidige goede/gave dash eruit en ga aan de slag met een B-keus wat ik inmiddels op het oog heb. Dan wordt er niet iets goeds onnodig verprutst!

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Ger

PS De noodzaak voor wat meer ventilatie geldt temeer omdat het ventilatieklepje achter het dash, achter de tunnelconsole (diep weggeborgen) met het handeltje niet meer functioneert. Het bruggetje waar een en ander op vastklikt is weggeroest.