even voorstellen.

#1
Hallo allen!.

Naam is Boi Reuter en 29 jaar oud.
Sinds half juni de trotse eigenaar van een mgb uit 73 cali import. Dagelijks vervoer.Auto is is redelijke staat en zal door de jaren heen lekker vertroeteld en opgeknapt worden.. het is mijn eerste klassieker avontuur en heb tot nu toe een zeer grote beurt gedaan. De tank. Stuur. Bougie kabels. puntjes. Olie. V snaar. Kardan as olie. Nog wat ander los spul vervangen.
IMG_9159.jpg

Ik ben op zoek naar mg eigenaren jn de hoekse waard en hoop ze hier tegen te komen. Ook zal ik 1 september aanwezig zijn op de club avond.

Hopelijk to snel en tot ziens op de weg!

Re: even voorstellen.

#5
Welkom op dit forum, jong bloed is natuurlijk van harte welkom en met een mooie B is het een goed begin. :D
De gemiddelde leeftijd van de bezitters van de B is de laatste jaren al erg hoog geworden, ik dacht 67 jaar........ :o

Zelf ben ik 73 en al lid geworden in 1978 op mijn 34e. Ik sta echter als 1986 lid te boek, omdat die eerste inschrijving op naam van mijn eerste echtgenote was :(
Laatst gewijzigd door Don van Riet (860018) op 09 aug 2017, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: even voorstellen.

#8
Hallo Boi,
Reed jij wellicht vanmiddag op de secundaire wegvan de N59 richting Hellegatslein met de witte B ?
Vandaag maakten wij een ritje met de engelse bronskleurige B-LE en kwamen een witte B, een groene C en nog een rode B tegemoet op ons rondje via Oude Tonge Bruinisse, Zierikzee, Zonnemaire, Brouwershaven en via Hellevoetsluis weer richting R'dam, in Buinisse stond ook nog een witte F geparkeerd, een zeer zeldzame kleur,
Dat is me in al die jaren nog niet eerder gebeurd zoveel B/C's in het wild, wel tijdens een clubritje natuurlijk.

Re: even voorstellen.

#9
Hi Rob!

KLopt! waren lekker dagje touren over flakkee en het strand heeft ons goed gedaan!!
Leuk om je tegen te komen!
Mijn Vrouw en ik zeiden nog. Wat is het toch leuk dat alle mgs elkaar zo begroeten en zwaait en seind! Super!
Het was een Prachtige dag!
Wel een klein koelslang lekje aan over gehouden maar netjes thuis gekomen. lek kwam aan het ligt nadat ik de volgende dag de vacuum vervroeger had vervangen. ineens een scheurtje in de slang.
Bijlagen
21125375_10159147282840368_5142845766355249996_o.jpg

Re: even voorstellen.

#10
Hoi Boi,
Indien de geconstateerde lekkage in een van de slangen van/naar de behuizing van de verwarming is, vervang dan ook de andere, ze kosten bijna niets en zijn vaak verouderd.
Die slangen zijn bij "amerikaanse" import auto's bijna altijd over de datum, omdat men in cabrio's in Amerika niet vaak de kachel gebruikt.
Denk ook aan de kachelkraan, kan ook zo gezellig op de verdeler lekken.
De kachelkraan is niet vaak gebruikt in Amerika, in Nederland draaien we 'm open en dicht (RDW keuring soms bij APK) en de slangen en kraan gaan daarna spontaan lekken.
groeten Rob