Re: Zo maar een vraag

#3
Tweede reactie omdat de meeste eigenaren met een MGA zich meer thuisvoelen/thuisvoelden bij de MGATO club ?
Dat clubje is jaren geleden niet voor niets afgesplitst en nog recenter ( circa 3 jaar ?) geen deel meer willen uitmaken/participeren aan MG-Nieuws, waar men
achteraf een beetje spijt van schijnt te hebben wat ik in de wandelgangen heb gehoord.
Denk dat alleen de mensen die naast hun MGA ook een MGB bezitten/of interesse hebben naar een andere type MG hier rondkijken.
Zelf ben ik pas in 1992 lid geworden ondanks dat ik mij sinds 1975 met MG's (specifiek B's, C's, Midgets een F en een ZR) bezig houd en dat tot circa 1992 de club doorspekt was
met leden met een MGA die een MGB chrome bumper niets vonden om nog maar niet eens te spreken over een rubber bumper B.
Met Groeten

Re: Zo maar een vraag

#4
Beste Joost en Rob,
Bedankt voor jullie reactie.
Ik dacht dat de Mga rijders het sleutelen meer laten doen door een bedrijf ,omdat ze er geen zin in hebben of niet kunnen?
Maar hoe dan ook, het viel mij op dat er bij de Mgb rijders meer beweging in zit.(dus meer kennis van het sleutelen aan een auto.
Daarom meer vragen, en meer antwoorden.
Mvrgr Joop

Re: Zo maar een vraag

#5
Van jaren terug, toen we de MGA bezitters zo nu en dan op de MGCC evenementen tegenkwamen blijft bij mij het gevoel bij dat MGA bezitters wat meer op zichzelf waren.
Niet dat ik zelf tegenwoordig zo actief in de club ben, integendeel, maar ik herken in de huidige regio-activiteiten veel groepsactiviteiten waar de B-bezitters al jaren mee bezig waren.

Wel voor duizenden leden inmiddels, niet de 200 die ik me uit de 70-er jaren nog herinner (iedereen kende elkaar toen nog) :D

F/TF bezitters ken ik onvoldoende, ik vraag me af of het "oldtimer" gevoel bij zo'n relatief jong wagentype net zo leeft als rond de nu minstens 37 jaar oude B :?