Goed adres restauratie mgb gt?

#1
Ik heb een MGB Gt (1973) staan die dit seizoen weer de weg gaat na lang stil staan. Nu verdient de carrosserie behoorlijk wat aandacht en wil dit na het zomerseizoen gaan oppakken. De balken, dorpels en de bodem zijn kei hard. Het zijn met name spatborden, deuren, een achterklep en motorkap weer netjes maken en de gehele auto overspuiten. Nu kom je allerlei bedrijven tegen die je kunnen helpen maar denk dat ik voor de resultaten hier toch het beste de vraag op het forum kan zetten!

Ik ga zelf de demontage doen van strip, chroomwerk en (deur) bekleding binnen en wil hem dan weg brengen. (niet het ontlakken, schuren etc)

Nu dan ook op zoek naar nette delen voor de auto, deuren,motorkap, spatborden en achterklep.

wellicht dat jullie je ervaringen willen delen waar op te letten, wat een goed adres is. Welk bedrag moet ik ongeveer rekening houden met wat ik opschrijf?

Ik wilde op het oude forum kijken van de MG club, maar daar kan ik niet op.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

vr gr Pieter van Blitterswijk

Re: Goed adres restauratie mgb gt?

#2
Hi Pieter,
2de hands onderdelen kan je vinden op de auto jumble in Rosmalen of bij Andy jennings (zie google).
Jammer dat je de beurs in Houten hebt gemist want daar lag alles (neem ik even aan).

Wil je het niet perse origineel houden kijk dan eens bij Moss Europe naar competitie delen. Sebring kits etc.

Qua restauratie heb ik goede dingen gezien bij S en S Tuning in Haaksbergen en de MG Workshop in Monster.
Goede verhalen heb ik gehoord over MG-Cap in Austerlitz en classic car clinic in Nijmegen maar deze heb ik zelf niet aan het werk gezien.

Succes

Regards,
Pascal
Geld moet rollen. Het liefste op 4 wielen.
1972 MGB Roadster Stage 2 "Super Bee"