Koppelingetjes MG Nieuws

#1
Hallo clubleden,
Na mijn laatst verreden landelijke toerrit op 8 juni 2014 ontstond er een kleine discussie over de koppelingetjes vermeld in ons MG-nieuws.
De essentie van de discusssie was het vermelden van advertenties in ons clubblad door niet leden.
Natuurlijk is bekend dat die mogelijkheid ( tegen betaling) bestaat en dat altijd bovenaan de koppelingetjes de geldende regels hiervoor keurig zijn vermeld.
Nu is het toch zo als iemand aan mij vraagt waar hij bijvoorbeeld een goed onderhouden MGF occasion zou kunnen vinden ik vaak verwijs naar
naar onze koppelingetjes omdat doorgaans onze leden hun auto alleen als hobby (vaak 2e auto) hebben en veel van deze auto's vaak alleen voor plezierritten worden gebruikt en ook als zodanig worden onderhouden. Dit geldt trouwens voor elk aangeboden MG type als ook voor de aangeboden onderdelen.
Echter aan het geplaatste koppelingetje blijkt niet of de deze nu is geplaatst door een medeclublid of door een buitenstaander.
Ik zou dan ook willen voorstellen om bij de door clubleden geplaatste koppelingetjes een klein MG carclub logo of iets dergelijks te plaatsen, indien technisch mogelijk.
Het is een kleine aanvulling en kan veel moeite besparen om met een omweg achter te komen of de advertentie geplaatst is door een van onze leden of dat bijvoorbeeld sprake is van een verkapte marktplaats advertentie.

Re: Koppelingetjes MG Nieuws

#2
020327 schreef:Echter aan het geplaatste koppelingetje blijkt niet of de deze nu is geplaatst door een medeclublid of door een buitenstaander.
Voor wat betreft de website is duidelijk te zien wie de advertentie plaatst. Alleen leden kunnen namelijk een advertentie plaatsen en alleen Math A. plaatst de advertenties voor niet leden. Hierbij is duidelijk vermeld dat de advertentie voor een niet clublid is geplaatst. Een buitenstaander heeft geen mogelijkheid om eigenhandig iets te plaatsen.
In het clubblad is m.i. niet te zien of het aangebodene van een clublid is of niet. Misschien kan daar het lidnummer worden toegevoegd indien het een advertentie van een MGCC of MGATO lid betreft.

Maar goed, auto's van leden geven geen recht op drie maand MG-Nieuws garantie. Heb je zelf te weinig kennis dan zul je gebruikt moeten maken van mensen die meer kennis van zaken hebben.

Met vr. groet,
Ad
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control
cron