octagontour 2014

#1
langs deze weg wil ik de organisatoren van de octagontour 2014 hartelijk bedanken. het was een fijne, goed beschreven tocht, langs plaatsen en oorden waarvan ik het bestaan tot vandaag niet kende. omdat ik besef dat het organiseren van een dergelijke tocht een monster klus is, nogmaals m'n hartelijk dank.

mvg

Sander geurts

Re: octagontour 2014

#2
Ook vanuit tussen Hoogland en Hooglanderveen een welgemeend compliment voor de wederom prima organisatie van deze tour
Afbeelding


Jammer dat de startmotor van de rode barones het nog snel even op gaf nadat het laatste stempeltje gezet was, maar daar kan niemand wat aan doen
Afbeelding
(nog bedankt voor het aanduwen, mannen!).
Care-taker van "de rode barones" ('74 MGB roadster)

Re: octagontour 2014

#3
Alle lof voor de organisatie van de 17e Octagon Tour. Een schitterende rit met heel veel leuke wegen en het het zonnetje deed ook goed mee. Ook dank aan de heren en de dames mannen die voor ons twee lange dagen aanwezig waren op de acht start/stempelposten. En dan nog wel even het winkelteam extra noemen en bedanken. Wij hopen dat we er bij de 18e editie ook weer bij mogen zijn.

Groet uit Vollenhove
MGTF 135 Brooklands SE, VRN: 56-NS-FK, British Racing Green, owner since Jan 27, 2004
Modifications: Original Windstop | MS Daytona exhaust | K&N57i | Remapped ecu | B&G Water Level Sensor Kit | Cruise Control

Bedankt voor de octagontour 2014

#4
Bedankt voor de mooie 17e Octagontour!

Uitzetters, stempelaars en alle anderen : jullie hebben er weer een geweldige tour van gemaakt. De korte route was prima om onze MG Y uit 1947 uit te proberen op een langere tocht. Afgezien van een lekke band de eerste dag waar we bij het ANWB steunpunt in Wolfheze een nieuwe binnenband konden omleggen en even wat start problemen in Heiloo is het prima gegaan. We hebben in Heiloo gemerkt dat MG nog steeds "The Mark of Friendship " is.

De vitrinekast begint wat uit te puilen met 17 badges maar we hebben genoten,

Sanna en Math Agelink.
Een mooie tocht voor onze Y.
Een mooie tocht voor onze Y.
octa Y 2 site.jpg (26.66 KiB) 2962 keer bekeken