Landelijke rit 11 mei

#1
Beste regioleden

Vandaag heb ik met Hans Geertse de rit gereden om de routebeschrijving te controleren.

Mijn mening? Een hele mooie rit door een prachtig gebied. Onderweg zijn er voldoende mogelijkheden om de benen te strekken of om de inwendige mens te versterken


Inschrijven dus!!!!!!

Re: Landelijke rit 11 mei

#3
Onbegrijpelijk dat er voor de rit betaald moet worden als je geen internet hebt. Ga geen rit organiseren als je dit niet voor de club over hebt. Voor uitzetter elke kan de regio een vergoeding verstrekken. Als je op de bonnefooi komt moet je maar afwachten of je mee kan rijden want op is op.
Klant onvriendelijker kan bijna niet. Blijkbaar heeft de Mark of Friendship zeeland nog niet aangedaan.
Groet Rob
790007

Re: Landelijke rit 11 mei

#4
Beste Rob

Leuk je weer eens op het forum te zien.

Kan je mededelen dat we dit als uitzetters echt niet zelf verzonnen hebben.

Denk dat dit is om onnodige stress [bij de start nog gauw even routes bij-printen] en onkosten voor de uitzetters te voorkomen.
Van de vergoeding kun je echt geen rit meer uitzetten. Dus je sponsort als uitzetter dus al je eigen rit.

Voorts denk ik dat er binnen de club nog maar erg weinig mensen zijn die geen internet hebben.
Dus als je daarmee denkt te scoren.

Ook ter geruststelling. Dit is de laatste rit die wij als echtpaar voor de club uitzetten.
We gaan van de opbrengt uiteraard weer langdurig op vakantie.



Met vriendelijke groet
Hans Geertse

Re: Landelijke rit 11 mei

#5
Hoi Hans,

Ik begrijp je frustatie. Ik denk, al heb je dit niet zelf verzonnen je er toch wel achter staat anders commiteer je jezelf niet aan de rit. Je wilt toch immers graag gezien worden in het kader van Marque of Friendship. Het is een slim plan om leden dit zelf te laten printen maar de term Op-is-Op is hetgeen wat mij tegen de borst stuit. Zo ga je niet met leden om lijkt mij.

Als je vindt dat je te weinig vergoeding krijgt zet dan geen rit uit. Wil je een vrienden club in stand houden dan zal je je steentje moeten bijdragen. :cry:

Alvast een fijne vakantie hoewel ik mij afvraag of je veel zult ophalen. :roll:

Groet ook aan Ria, Rob
Groet Rob
790007

Re: Landelijke rit 11 mei

#6
Beste Rob,
Heb met enige verbazing je commentaar gelezen! Het niet hebben van internet heeft niets te maken met betalen aan de start. Ook op een andere manier kan iemand zich aanmelden, gewoon per telefoon (zie in het clubblad de gegevens van de coordinator) of, voor mijn part, per postduif of met rooksignalen!
Bij telefonische aanmelding ligt er aan de start een gratis route-exemplaar klaar. Kom je toch op de "bonnefooi" dan wordt er 2,50 gevraagd. En inderdaad: op-is-op ! Duidelijker kan niet om maar aan te geven dat dit ook niet onbeperkt is.
Als coordinator ben ik blij met de inspanningen van ons team en andere leden die hand-en-spandiensten verlenen of ritten organiseren, waardoor de "Marque of Friendship" wordt gepromoot! De enige inspanning die van deelnemers verwacht wordt is aanmelden i.p.v. wachten tot de laatste dag, omdat ze misschien bang zijn dat de auto nat wordt of gewoon uit luiigheid. Klinkt misschien niet "Friendship-achtig" maar is hopelijk wel duidelijk. Zowel voor de organisatoren als ook de horeca-ondernemer, waar we o.a. starten is het prettig te weten om hoeveel personen dit gaat.
En v.w.b. de Marque of Friendship die volgens jouw commentaar in deze Regio niet bekend zou zijn, nodig ik je bij deze uit eens mee te doen met een rit. Wel aanmelden natuurlijk! Je kent nu de consequenties!

MG-groet,
Joan van Houwelingen, regiocoordinator Z/W-B.

Re: Landelijke rit 11 mei

#7
Wat zielig van een "gerenomeerd" clublid zo een reactie op het forum te moeten lezen. Hij heeft zelf niet eens goed de aankondiging gelezen en geeft dan dit commentaar. Gelukkig ken ik Rob en zowaar hij heeft het weer voor elkaar om een aantal trouwe clubleden tegen zich in het harnas te jagen.
Dik voor elkaar Rob!!!!!
Groet,
Cees.

Re: Landelijke rit 11 mei

#8
Sommige mensen zouden geen internet moeten hebben. Ze kunnen dan wel telefonisch aanmelden voor een rit, maar geen ondoordachte berichten op het forum plaatsen. Laten we het niveau een beetje op peil houden. Als je kritiek hebt is dat prima, maar doe dat dan op een andere manier. Dat hoort ook bij een vriendenclub.
groeten,
Hans de Moor
cron