Re: Landelijke rit zondag 14 april 2013

#3
Beste Rob.

Bedankt voor het compliment, leuk dat iemand zo reageerd.

Een leuke opsteker voor het regio team midden Nederland.

Beste Pascal.

Het liefst zouden we iets willen organiseren speciaal voor de jeugd,
nieuwe instroom is hard nodig!
Eigenlijk ben ik al een tijd aan het brainstormen over hoe of wat om iets
leuks voor de jeugd te organiseren, natuurlijk moet het met MG te maken hebben.

We staan open voor leuke ideeen, als iemand een leuk idee heeft,
dan bedoel ik de jeugdige forum gebruikers onder ons.
Dan horen wij dat graag.
Het regio team midden.
Wout van Doorn.

Re: Landelijke rit zondag 14 april 2013

#4
090086 schreef:Er waren ook mensen uit West hoor Rob.

Toch blijft het jammer dat sommige mensen de "jongeren" blijven negeren. (hiermee bedoel ik niet Rob)
Groet,
Pascal
Ik weet niet wat je bedoelt maar ik schrik er wel van. Moet niet kunnen maar zie het wel meer, ook in werk omgeving.

Zodra we het bespeuren actie nemen.

Groet Rob
Groet Rob
790007

Re: Landelijke rit zondag 14 april 2013

#6
060162 schreef:Beste Pascal.

Ik sluit me helemaal aan bij Rob, het minste wat we willen
is om niet de jeugd er bij te betrekken.
Sterker nog we hebben jullie hard nodig voor het voort bestaan van de MG Car Club!
Beste allemaal, ik heb vorig jaar de MGB "uitgeleend" aan mijn zoon en zijn vriendin; voor het eerst in hun leven reden ze een toertocht met een oldtimer door het Limburgse landschap...
En genoten dat ze hebben! Gelukkig hebben ze nog andere hobby's zodat ik de B ook nog eens zelf kan besturen...
Is het misschien een idee voor jullie om eens een "zonen en dochters-rit" te organiseren?

Veel succes, Ger van W.

Re: Landelijke rit zondag 14 april 2013

#8
Grappig dat jullie de jongeren zien als dochter of zoon van MG eigenaren.
Er zijn ook mid dertigers (zoals ik) die een of zelfs 2 (en wie weet meer) MG's bezitten.
In mijn geval is het zelfs zo dat pa er een kocht na mij.
Van mij hoeft er niet iets speciaals te worden georganiseerd maar het zou fijn zijn als mensen de moeite nemen om een gesprekje aan te gaan.
Gelukkig heb ik dat bij West en de sport activiteiten een stuk minder. (maar daar kennen ze hun vreemde eend in de bijt) :D
Geld moet rollen. Het liefste op 4 wielen.
1972 MGB Roadster Stage 2 "Super Bee"

Re: Landelijke rit zondag 14 april 2013

#9
Pascal,

Als prille nieuweling in de MG club was afgelopen zondag mijn eerste deelname aan een toerrit. Alleen wel te verstaan, want mijn bijrijder was op het laatste moment verhinderd. Nu ben ik de 40 weliswaar al weer ruim gepasseerd, maar de pensioengerechtigde leeftijd is nog heel ver weg. En zo oud zie ik er toch ook weer niet uit :shock: .

Anyway, ik moet zeggen dat ik niets gemerkt heb van stelselmatig "negeren". Integendeel zelfs, ik heb een aantal heel leuke gesprekken gevoerd met hele aardige mensen. Ik herken jouw ervaring dan ook totaal niet.

Aan de andere kant zijn er natuurlijk ook vrienden op zo'n dag die elkaar al lang niet gezien hebben en de gelegenheid te baat nemen even bij te praten dan wel met elkaar op te trekken - het zou raar zijn als dat niet zo was. Daar kom je als "buitenstaander" / "vreemde eend" (geen 2CV gezien overigens) niet zo maar tussen.

Het is jammer dat ik je niet gezien heb of als zodanig van je avatar herkend had, want ik had graag even kennisgemaakt. Volgende keer beter.
Care-taker van "de rode barones" ('74 MGB roadster)

Re: Landelijke rit zondag 14 april 2013

#10
Beste Joost,

leuk om een keer kennis met je te maken, zo hebben we leuke clubavonden,
zelfs clubavonden op locatie, 9 mei bijvoorbeeld bij Autoschade Rijnders in Ede alle schade auto,s gaan deze avond
uit de schade werkplaats, en de aangemelde MG,s met of zonder schade gaan er in.
Schrijf je in, het wordt een leuke avond.
Misschien tot ziens. :D

Met vriendelijke groet,
Wout van Doorn.
Wout van Doorn.

Re: Landelijke rit zondag 14 april 2013

#11
Goh Wout, we zijn inmiddels al wel weer een jaar verder hoor! :D

Desalniettemin was het wederom een geslaagde rit. Alleen uiterst teleurstellend dat er geen starttijden waren geregeld op Naarderbos :cry: (nee, geintje :lol: , golfen doen we wel weer ergens anders - hoewel, een MG/golf-combinatie evenement is ook wel een keertje leuk. Misschien een ideetje: Bussloo, MG rit + pitch&putt?).

Ik blijf me iedere keer weer verbazen hoe snel je eigenlijk van de startplek over weggetjes rijdt waar je nauwelijks een kip tegenkomt (tegen kán komen). Chapeau voor de bedenkers van de routes!

Bezoekjes aan schadebedrijven probeer ik zo veel mogelijk te voorkomen. Een beetje sleutelen is niet erg (wellicht naar de sleutelochtend komende maand) maar schadeherstel is niet mijn ding.

Gr, Joost (duikt morgen onder de wagen om de schokbrekers te controleren na die vermaledijde, niervergruizende keitjes in Naarden vesting :evil: ).
Care-taker van "de rode barones" ('74 MGB roadster)

Re: Landelijke rit zondag 14 april 2013

#12
Beste Joost,

Ja de tijd gaat erg snel, druk druk druk, we beleven er samen met het team van regio Midden veel lol :D met het organiseren van leuke
ritten en evenementen, we leren er weer telkens van. :P

De sleutel ochtend van mei gaat helaas niet door, Marc Melisen gaat een weekje op vakantie, en dat zonder overleg met mij :lol:
Veel succes met je schokbreker controle, morgen.

We komen elkaar wel ergens tegen.
groet,
Wout.
Wout van Doorn.