Afspraken voor het plaatsen van rit bestanden

#1
Limburg-2012-mod.pdf
(41 KiB) 294 keer gedownload
Dit deel van het forum is gereserveerd voor het plaatsen van uw bestanden om met anderen te delen.
De ritten zijn verreden door leden van onze vereniging en het narijden gebeurt volledig op eigen verantwoording. Mocht een rit niet kloppen vermeld dit dan kort en zakelijk. Wegsituaties veranderen enorm, kaartmateriaal veranderd, factoren waar de uitzetter niet voor verantwoordelijk is.
Discussies over het wel of niet correct zijn van de ritten worden verwijderd.

Bij plaatsen dient u ervan overtuigd te zijn dat:

1. De route goed is.
Bij voorkeur opgenomen met een tracking systeem (zoals in diverse navigatieapparaten aanwezig, EN moet zijn omgezet naar goede ritstructuren en waypoints waarbij de instellingen (geen snelwegen, kortste route e.d.) bekend moeten zijn.


2. Toepasbaar voor een breed publiek.
Graag opgeven voor welk navigatiesysteem de rit is opgezet.

3. Afspraken.
Graag bij het bestand vermelden
Vertrekplaats
Eindplaats
Lengte route
Regio (binnen onze regio's in Nederland maar buitenlandse ritten zijn natuurlijk ook welkom)
Korte omschrijving van de route is welkom.

[De extensie itn is uitgeschakeld en kan niet langer worden weergegeven.]

Limburg-2012-mod.pdf
(41 KiB) 294 keer gedownload

Re: Afspraken voor het plaatsen van rit bestanden

#3
@Marcel,

Ik wil de webmaster niet onder de duiven schieten, maar als je nieuw topic opent kun je onderin het topic bestanden toevoegen. Ik weet niet of je een xls kunt toevoegen. Dat wijst zich dan vanzelf.
Lukt dit niet dan kun het xls bestand het beste afdrukken naar pdf. Als je deze mogelijkheid hebt. Die kun je wel toevoegen.

Succes. Eric Lormans

PS ik heb de rit ook voor tomtom. Ik zal hem naar je toe mailen.